Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

January 1, 2014

Surprise, surprise

Het is Bonnie weer gelukt om ons te verrassen met de “big reveal”  op Nieuwjaarsdag. Ik had het nog niet verwacht.
Maar de grootste verrassing was natuurlijk de quilt, weer een fantastische quilt!!

Natuurlijk heb ik snel een paar blokken in elkaar gezet om te kijken hoe het er met mijn stoffen uit zou zien.
Dit zijn ze:

Block A: 54-40 or Fight
45-50 or fight

Block B: Birthday Girl
birthday girl

En daarna nog een paar blokken:

reveal

En dit is de hele quilt, nog niet de echte, maar een EQ7 tekening:

celt_60kb

Hier (een stuk naar beneden scrollen) kun je Bonnie’s quilt zien.

Op allerlei blog zag je de resutaten van het spelen met de verschillende onderdelen, maar volgens mij heb ik deze mogelijkheid niet gezien

1 comment:

  1. Ga jij hem op dit formaat maken? Ik vind het te kort voor op een 1persoonsbed. Ik ga er nog een rij onder maken.

    ReplyDelete