Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

February 2, 2014

Celtic Solstice progress

Nadat ik de top klaar had
top done2_60kb
ben ik gaan nadenken wat ik met de achterkant zou gaan doen. Ik wilde deze stof gebruiken

backing3_60kb
maar de 5 yard die ik had was niet genoeg voor een quilt van 82 x 99”. Maar ik had veel blokjes van de rand over en nog wat andere blokjes, die ik met nog een rand oranje stof kon verwerken tot een strook in het midden. En dan nog een strook blauwe stof om de goede lengte te krijgen.
Dit is het resultaat:

backing pieced_60kb
Daarna de drie lagen gespeld en nu is alles klaar om te gaan quilten:


klaar voor quilten 

 Het begin

6 comments:

  1. Beautiful job following Bonnie's colors, I did too!

    ReplyDelete
  2. Heel mooi quilt en een goede oplossing voor de achterkant. Heel mooi stof op de achterkant trouwens; war heb je die gevonden?

    ReplyDelete
  3. It looks great LOVE the lime border fabric!

    ReplyDelete
  4. Get Hourly profit for 200 hours on every hour without any risk and without any work, best business plans ever
    AllTimeProfit.com

    ReplyDelete